1.გამეორება
2.ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება
3.ბლოგზე მუშაობა-გაჯეტები
4.პროექტის გეგმაზე მუშაობა
5.რეფლექსია
ტრენინგი დავიწყეთ გამეორებით.
ტრენერმა გაგვაცნო დღის გეგმა.ყურადღება გაამახვილა,რომ პროექტზე მუშაობისას უნდა გავითვალისეინოთ ყველა მოსწავლის საჭიროება.
შევედით ინტელის სასწავლო კურსის რესურსებში - შეფასების რუბრიკაში და დავამატეთ ჩვენი საქაღალდეს შეფასების ქვე საქაღალდეში.
გავეცანიტმეექვსე მოდულის პირველ აქტივობას მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება. ნიმუშად ვნახეთ ერთერთი პრეზენტაციას ,რომელიც შეეხებოდა გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას.შევქმენით ნიმუში და შევინახეთჩვენი საქაღალდის დანხმარეში.
ვისწავლეთ ბლოგზე გაჯწტებში საათის ჩასმა.და გავაგრძელეთ მუშაობა პროექტის გეგმაზე
2.ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება
3.ბლოგზე მუშაობა-გაჯეტები
4.პროექტის გეგმაზე მუშაობა
5.რეფლექსია
ტრენინგი დავიწყეთ გამეორებით.
ტრენერმა გაგვაცნო დღის გეგმა.ყურადღება გაამახვილა,რომ პროექტზე მუშაობისას უნდა გავითვალისეინოთ ყველა მოსწავლის საჭიროება.
შევედით ინტელის სასწავლო კურსის რესურსებში - შეფასების რუბრიკაში და დავამატეთ ჩვენი საქაღალდეს შეფასების ქვე საქაღალდეში.
გავეცანიტმეექვსე მოდულის პირველ აქტივობას მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება. ნიმუშად ვნახეთ ერთერთი პრეზენტაციას ,რომელიც შეეხებოდა გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას.შევქმენით ნიმუში და შევინახეთჩვენი საქაღალდის დანხმარეში.
ვისწავლეთ ბლოგზე გაჯწტებში საათის ჩასმა.და გავაგრძელეთ მუშაობა პროექტის გეგმაზე
Комментариев нет:
Отправить комментарий